2014. december 29., hétfő

01. Hajszín


Sziasztok!
Nos, az ezredik változtatás után kikerült az első fejezet! Mint látjátok nem egyedül vagyok, mint író, így köszöntöm Aurora M. - et! Másodszor pedig ez egy kicsit bénácska lett, de remélem tetszik! Tulajdonképpen egy hajszínről szól, és benne van a történet egyik legfontosabb mondata! Aki rájön az írja le komiba! Egyébként bocsánat, hogy így akadozik, csak a gépemen új blogger, és szarakszik, de csak ezzel, bocsánat!
Másodszor pedig mindenkinek boldog karácsonyt és újévet szeretnék kívánni! 
Jó olvasást!

Akarsz, Akarlak, Akarunk
boplelle
Kellemes ünnepeket!
___________________________________________________________________________

Little Mix
Már kezdett idegesíteni a sötétség, amit a fejemen lévő papírzacskó okozott. Csak hallgattam, hogy Jade arról magyaráz az apámnak és az anyámnak, hogy miért is emellett a hajszín mellett döntöttem. Már épp készültem lecsukni a szemem, amikor a mellkasomat elhagyta a papír recés alja. Az első amit megláttam a döbbent tekintetek, és egyben a papám dühös, mérges arca. Tudtam, hogy most újra kihúztam nála a gyuát, de mama is támogatott valami merészebb hajszínben, így Ő csak szimplán mosolygott. 


A papám Niall Horan, a mamám pedig Demi Lovato. Érdekes, az anyukámtól csak a szellememet örököltem. Imádok viccelődni, imádom a merész dolgokat, de a zenei képességeimet kétség nélkül mindkettejüktől örököltem. Apa miatt gitározni tanultam meg, anya miatt pedig ének és táncórákra járok a három legjobb barátnőmmel. 




Jade, Jesy, Leigh - Anne, és Én. Általánosban ismerkedtünk meg. Mind a négyünknek ugyan olyan uzsonnás doboza volt. Disney hercegnős, attól a naptól fogva legjobb barátnők lettünk. Mondhatni együtt nőttünk fel, együtt éltük át az első barátunkat, és az első szakításunkat. 

Jade, Ő a rossz kislány. Szeret bulikba járni, és pasizni. A beszéde hanyag, de nem annyira túlzottan, mint a mostani fiataloknak. Derékig érő, hosszú, barna haja van, most perpillanat barna ombre, de volt már kék, vörös, rózsaszín. De ezek a színek úgy voltak, hogy kék - kék, vörös - vörös, rózsaszín - rózsaszín. A bőre kicsit sötétebb az átlagnál, de gyönyörű. Az arca kerek, sötét barna színű szeme van, és piros, rózsaszínes ajka van. Egy évvel felettem jár a gimnáziumban.
Jesy, Ő az aki az igazi barát. Bölcs, de bármilyen hülyeségben benne van, talán Ő legszellemesebb közülünk. Csodás ének hangja, dalokat ír. Ez az egyik hobbija. Neki is derékig érő haja van, annyi különbséggel Jade - től, hogy neki inkább vörös, és inkább göndör, mint hullámos. Élénk barna szeme van, és mély vörös, kicsit barnás ajka van. A bőre fehér, de nem az a fal fehér, hanem az a bőr fehér. Kicsit teltebb, mint mondjuk Én, viszont Ő így gyönyörű.. Ő két évvel felettem jár.
És végül Leigh - Anne, aki testvérem helyett, is testvérem. Két évvel felettem jár, mint Jesy. Különleges humora van, és legtöbb idejét az edzőteremben tölti. Mondjuk ezért senki sem hibáztatja, hisz a szülei olimpiai bajnokok, és azt akarják, hogy Leigh, is versenyezzen, futás ágon. Neki van a legsötétebb bőre jamakiai felmenői révén. Fekete haja van, és kissé világosabb színű szeme. Világos rózsaszín ajkaa van, de általában vörösre, vagy pirosra van festve, rúzsozva. 


 - Kislányom, te meg vagy húzatva? - állt fel apa, üvöltve. Anyura néztem, aki csak szem forgatva felállt, és megfogta a férje vállát, mire ő anya felé fordult.

- Nézd, szívem.. Perrie, már nagy lány.. Tudja mit csinál. Meg amúgy is amikor nekem volt színes a hajam neked tetszett. Akkor meg? - tette fel a drámai kérdést.. ezúttal Zayn - re néztem.Furcsa mód vele jöttem ki a legjobban ebből a kis kőrből. De már gyermek korom óta. Egyedülálló.. A menyasszonyával tizennégy éves koromban szakítottak. Azóta két barátnője volt, mindkettővel két évig járt. Három hónapja csak egy éjszakás kalandjai vannak.. nem naponta, de vannak. Egyszerűen imádom őt. Megért, és tudunk együtt szórakozni. Olyan humora van, mint nekem. Legalábbis, megérti.. és nekem elég fura humorom van. Többször is tituláltak minket egy párnak a bulvár lapok. Olyankor apa napokig nem beszélt Zayn - nel. Attól félt, hogy elvesz tőle. Ilyenkor hozza mindig fel, hogy kislány koromba megígértem neki, hogy mindig az ő kislánya maradok. 



Demi Lovato.. az édesanyám. Énekes, mint apa, csak Ő szólóban utazik. Egy évvel idősebb apunál.. anya most harmincnyolc. Elég hamar vállaltak gyereket, de mindketten folytatták a karrierüket. mindig felváltva szoktam menni a turnéjukra.. de általában csak nyáron szoktam utazni.

Addig Horan nagymama szokott rám vigyázni. A Lovato nagymamával csak ünnepekkor szoktam találkozni, mint például szülinap, karácsony, húsvét és egyebek. Ő Texas - ban lakik. mi pedig ugye Londonban. Tehát több, mint ötezer kilométer van közöttünk. Körülbelül. 
Anya megtartotta az extrém frizuráit..most például rövid, barna ombre haja van, ami oldalt le van borotválva. Ő ösztönzött a lila hajszínre is. 
Szellemes, mindig tudok vele poénkodni, de azt hiszem a legjobb, amikor apu a célpont. Míg apa bevágja a durcát addig mi tovább szívjuk a vérét, majd mikor befejeztük, apa is nevet velünk együtt. Ő egy igazi példakép, mindig is felnéztem rá. Anya, énekes, feleség, és igazi barát is egyben.. imádom őt, csodálatos anya. 



Niall Horan.. az édesapám. Énekel, és gitározik, csak ő bandában utazik. Most harminchét éves,úgy ahogy a többiek is, Louis - on kívül. Imád enni, és egy igazi gyerek. Eredeti, szőke hajamat tőle örököltem, ahogy a szememet is. A(z) One Direction mivel még mindig él, így a srácokkal nap, mint nap találkozok, így lettek tulajdonképpen a nagybácsikáim. Velük is jól kijövök.. a maximum távolság a 1D - házak között az egy utca. 

Még anno amikor tíz, kilenc éves lehettem amikor elvittek a vidámparkba.. mindenki jött. Anya, apa, Lux, a srácok, a barátnőim, és a 1D barátnők, meg persze Gemma. Apa és én megbeszéltük, hogy eszünk egy extra adag vattacukrot, így amikor oda értünk a barátnőim, és én rögtön elkezdtük keresni a bácsit, aki a rózsaszín vattát árulta.. a felnőttek tudta nélkül. Eltűntünk, majd mikor a többiek megtaláltak minket apa felkapott, és sírva ígértette meg velem, hogy ilyet többet ne csináljunk.. ez legszebb emlékem vele. De lemerem fogadni, hogy volt még több millió is csak nem emlékszem rájuk.
Ha elmegyünk enni valahová, akkor általában apa kétszer annyit eszik, mint a mama és én együtt. Ezért szoktuk a legtöbbet cukkolni, de ő is beszokta látni, hogy mi is a stimt, velünk együtt nevet. 



- Nem értem a fiatalokat.. egyik percben még az én kicsi lányom, most meg az anyja utódja. Tudod Demi ez a te hibád! minek kellett őt bátorítani? - kérdezte apa. 

- Te most engem akarsz bűnbaknak beállítani? - kiáltott anya apára. Meglepődtem. Amikor betettem a piercigjeim, akkor teljesen higgadt volt, most pedig a hajszínem miatt nem az.
- Igen, mégis kinek volt itt színes haja rajtad kívül? - most már apa is kiabált.
- Nekem - jelentkezett Lou, aki rögtön el is bújt Harry karjaiban, amint apa ránézett.
- És akkor mi van? Igen, lehet, hogy még csak tizenhat éves, de képzeld.. kamasz. Ilyenkor kell kipróbálnia az új dolgokat. Gondolj bele,mi van, ha húsz évesen haza állít kék hajjal, és egy agyon tetovált fazonnal, azzal a hírrel, hogy terhes?! És azzal a sráccal úgy ismerkedett meg, hogy a srác felizgult a hajára, mert az extrém csajokra bukik, na akkor mi van? - anyától zengett az egész ház.
- Jaj, Dem.. ne mondj már tévkép.. - kezdte, de felálltam a kanapé karfájáról.
- Fejezzétek be, oké?! Az én hajam, az fejem! Magánterület.. majd én eldöntöm milyen színű lesz. Tizenhat vagyok, megtehetem.. ha lázadni akarok, lázadni fogok, ha tetkót akarok, tetkóm lesz. Rendben? - tettem fel a drámai kérdést, majd Jade - el karöltve elhagytam a termet.



Akkor nem érdekelt semmi. Ez így jó ahogy van. Igaza van anyunak. Most kell belekóstolnom az életbe, nem később. Ezért is lett lila a hajam, Jade azt mondta, hogy jól állna és egy csomó pasinak bejönne, ha esetleg elmennénk bulizni.. anya pedig azt, hogy ki kell tombolnom magam, régen neki is egy csomó színben pompázott a haja. Kék, lila, rózsaszín, barna, szőke imádta kipróbálni a színeket.

Nem értem apa miért akadt ki ennyire. Amikor piercingem lett azt mondta, hogy tetszik, és négynél több nem lehet, de neki tetszett, és a következő kettőnél még kiválasztani is segített, mert én nem tudtam dönteni. De ez csak a hajam. Semmi több, és ez ráadásul egy visszafogottabb szín is. Nem egy élénk lila is, nem is rikító. A fodrásznál összesen egy centit vágattunk, plusz a festés ennyi, tulajdonképpen csak a színe változott.
Amikor egy héttel ezelőtt elmondtam Lou - nak, hogy nem ő fogja csinálni kicsit kiakadt, majd mikor elmondtam, hogy változást akarok, és azt akarom, hogy Ő is meglepődjön remekül fogadta. Megmondtam neki, hogy halvány, fakó színt szeretnék ő ajánlotta fel, hogy segít és ő vele választottam ki a lilát, még neki is tetszett.. aput most már tényleg nem értem.

5 megjegyzés:

  1. Azta! Nagyon jó lett ez a rész! Igazán jó egy felvezetőnek, mégis meg van benne a cselekmény eleje. Feliratkoztam, várom a következő részt! (Ezt a kommentet az Írók és olvasók kampánynak köszönhetően írtam Link:http://troublemaker-tizes.blogspot.hu/2014/09/off-irok-es-olvasok.html)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, és kitettem a kampányod! :)

      Törlés
  2. Szijja, szerintem ez nagyon jó lesz! Felcsigáztál, alig várom a kövit. ;D

    Chüsi Tami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.i: "Furcsa mód vele jöttem ki a legjobban ebből a kis kőrből." Ez az a mondat? Vagy csak én nem veszem észre? Már vagy négyszer olvastam ujra, de csak ez szúrta ki a szemem.

      Törlés
    2. Kedves Tamara!
      Köszönöm szépen a szép szavakat, és eltaláltad a mondatot! Egyébként, szerintem nem kell már sokat várnod a kövire, de még nem tudhatom, mert a társam írja, de nekem eddig tetszik, szóval izgulj!! :D

      xxboplelle

      Törlés